Musikalveckor dag 4

Idag tog jag med mig kameran som jag hade lovat er att göra, så här kommer lite bilder från dag 4.
Vi har gjort klart en dans nu och håller på med maniac nu, den blev helt konstig i början så vi fick göra om den helt och hållet. Jag har jätteont i fötterna nu och helt slut, inte trodde jag att dans var så jobbigt, men vi dansar ju ungefär 7 timmar per dag så.
Jag och Lovisa har vart och köpt mörkt puder nu tills själva musikalen är eftersom man kommer se ut som världens typ vampyrer i ansiktet när strålkastarna kommer lysa på en.
Jaja nu ska jag inte skriva för långt här kommer bilderna.
dansdansdans
byggtjejerna ;)
sytjej !
äppppplleeeeen
lovisaaaaaaaaah
(inte jag som tagit denna bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0