smultronstället

Kom hem för en stund sen efter en lång dag med pappa och Emma, vi åkte typ jättetidigt imorse, eller ja halv tio som är tidigt för mig. Först åkte vi till arkösund och skulle bada där, men man säger mer än vad man gör.
Jag badade iallafall fötterna, vilket räckte.
Sen åkte vi raka vägen till Söderköping. Gick i lite småbutiker jag köpte en fotlänk, fint nu på sommaren, fast den är ju typ slut men ändå.
Sen gick vi och käkade glass på smultronstället, gooooottt men blev mätt ska ni veta, jag trore var typ 7 kulor, och jag orkade allt, shit kommer inte kunna äta på åratal.

Nej nu får bilderna göra resten av inlägget, tack för en bra dag, nu ska jag träffa Lovisa som precis kom hem från Gotland. (:



Kommentarer
Postat av: strängnäs marie

du är så jävla snygg lovisa!!!! :)

2010-08-11 @ 22:45:51
Postat av: linn!

tusen tack :).

jag har oxå vart där, det är sjukt goda glassar!

2010-08-16 @ 15:31:06
URL: http://linnjjohansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0