En tjej som inte kan åka lift

Just nu sitter jag här med handduk om mig, med hårinpackning i håret.
Jag duschade nyss, gud vad skönt det var efter en hel dag i backen.
Det var riktigt roligt idag, jag railade och hoppade riktigt mycket.
Men det hände en pinsam sak under dagen, jag åkte själv i liften och då skulle jag fixa ordning mössan som rammlat av och då gled liften av ifrån mig. Så jag satt mig brevid liften istället och fixade klart mössan, då trodde dem som jobbade där att jag gjort illa mig så de stannade liften och fick inte igång den på ett bra tag, det var jättepinsamt och jag kände mig som en nybörjare.
Jaja här bjuder jag på en film när jag railade.

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin Widen

Bravo Lovisa

2010-02-25 @ 20:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0