28/1-10

Hej, idag har det varit skola som vanligt. Vi slutade tidigt idag. Juste vi hade ett prov idag också, Historiaprov. Det gick bra tror jag.  Efter skolan åkte jag hem till mormor och morfar. Så nu är jag här. Nu ska snart morfar skjusa hem mig, yeeeeees jag slipper gå (Y) Det är såå mycket snö ute nu, för mycket, nu vill jag bara att den ska smälta bort och att det ska bli vår och sommar! Fast snö är ju bra på ett sätt, och vet ni vad det är? Jo att man kan åka skidor, det ska jag nämligen göra ikväll, med Lovisa. Katrineholm bjuder alla på gratis liftkort ikväll.

Nu ska morfar skjusa hem mig och jag ska softa, första gången på länge då jag inte behöver plugga, sköööönt.

Imorgon är det fredag igen. :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0