Ett inlägg från Karlskoga

Hej, nu ligger jag i en säng i Karlskoga och tänkte bjuda på ett inlägg. Vet ni vad jag och Emma gjort ikväll? Tro det eller ej, men vi har kollat på hockey! Eller vi kollade inte så mycket på matchen men vi var där iallafall. Imorgon ska vi åka till Örebro och shoppa på Marieberg. Det blir riktigt roligt, jag var nyss och shoppade massor och nu vill jag ha massor mer, jag kommer inte ha några pengar kvar snart. Jag vill verkligen ha allt.
Har iallafall kanske tänkt att köpa detta:

- Uggs
- Linne
- Armband
- Vita tygskor
- Nylonstrumpbyxor/leggins

Får se vad jag shoppar, Jag tror det kan komma något inlägg imorgon kväll.
 Vad ska ni hitta på imorgon då?

P&K/L <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0