Hiss/Diss

Hiss 

- Våren
Det finns nästan inget härligare än när våren kommer, snön smälter bort, det blir varmare och varmare, vårmodet kommer, fåglarna kvittrar, blommorna kommer, man kan ta av sig vinterjackan, sommaren närmar sig. Det är underbart!

- Folk som vågar vara sig själva
Inte många vågar vara sig själva vid alla tillfällen, inte jag heller. Folk som vågar gå osminkade varje dag och vara den de är, inte försöka vara "cool" vid vissa tillfällen med vissa personer, dessa personer diggar jag!

-Magrutor
Killar som har snygga magar, finns inget snyggare !


Diss

- Folk som klagar 
varför klaga på varandra så fort man gör något fel. Liksom hallå? Alla gör misstag ibland.

- Snusning rökning. 
Så onödigt, äckligt, farligt, dyrt. Till er som tycker det är coolt, det är INTE det, det är väldigt avtändande.

- Onödiga dyra saker
Det är snyggt med märkeskläder och jag har ganska mycket olika märkeskläder och så men det kan bli för överdrivet. Om man går in på NK så kostar allt bara fööör mycket, jag fattar inte att man kan köpa så dyra saker. Jag såg EN TOFFS för 200 kr en väska för 20000 kr och ett par nylonstrumpbyxor för 500 kr, varför ska man ha så dyra saker? Vem skulle köpa en toffs för 200? Visst det finns säkert många personer som gör men de är väldigt överklass isånnafall. Inga normala människor köper så dyra saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0