tips på plattång

Måste bara tipsa om en plattång jag fick i julklapp som jag är jätte nöjd med.
Jag hade problemet att jag fick platta mitt hår väldigt länge och när jag var klar hade det redan blivit lockigt på några ställen. Nu är dem problemen lösta. Med hjälp av plattången OBH Nordica 3092 Björn Axén Straight & Curl.
Denna plattång går både att platta och locka sitt hår med, men jag använder den mest till plattång. Håret blir verkligen spikrakt och det håller sig rakt hela dagen. Den har keramik plattor som gör att inte håret slits lika mycket. Man bestämmer temperaturen själv från 120-230 grader.
Plattången kostar ungefär 600-800 kr. Plattången är verkligen värt priset säger jag. Så ska ni köpa en plattång, köp denna, ett litet tips bara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0