Torsdag idag, Fredag imorn!

Idag är det torsdag som innerbär att det är fredag imorgon, äntligen!
Idag har jag vart i skolan som vanligt och jag för sov mig imorse, som vanligt där också! (Y)
Men hann i tid till skolan iallafall. Första lektionen var elevens val då jag inte gjorde nått. Sen tyska då jag halvsov sen NO, vi gjorde nått med ljudvågar man skulle prata i en grej då tyckte min lärare att jag skulle sjunga merry christmas för hela klassen? HAHA. Sista lektionen var det matte, då jag och Lovisa lyssnade på musik hela lektionen och inte gjorde så mycket annat.
Sen åkte jag till mormor och morfar och fikade där, där får man alltid nått gott i magen ^^
Sen åkte jag hem och somnade i flera timmar, inte normalt, jag tycker att alla elever ska få sovmorgon varje morgon, vi klarar ju inte av och gå upp tidigt så här direkt efter lov :o
Visst vore det bra? (y)
/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0