Tuesday

Nu är jag hemma från skolan då, äntligen!
Tråkig dag idag men ändå ganska soft. Först idrott då vi gjorde massor med situps och armhävningar o sånt där jobbigt. Efter idrotten gjorde jag världens tabbe, jag Sofia och Matilda gick i en trappa utomhus som var väldigt hal, då säger Sofia "Oj vad hal trappan var, rammla inte!" Och vad gör jag precis då jo halkar och åker hela vägen ner för trappan. Jag kände mig inte lite klumpig då. :p
Sen hade vi tema då vi gjorde affischer om en gymnasielinje, jag skriver om frisör. (Jag är inte intresserad av det, men allt annat var upptaget.) Det var ganska soft vi hade ingen lärare så vi snacka mest. Sen var det lite andra tråkiga lektioner och en av dem var musik, elelr det var inte tråkigt menmen. Vi tränade på att sjunga och spela gitarr till våran låt som vi ska sjunga för våran musiklärare i slutet av terminen. Jag ska sjunga denna.

Simple Plan - Welcome To My Life


Min lärare tycker att jag ska spela barré ackord på denna låt, för han trodde tydligen att jag skulle klara av det, men det tror inte jag. Menmen får väl göra så gott jag kan och träna mycket, får ju ett bättre betyg om jag gör det, och det är det värt.

Nu ska jag plugga lite tror jag och sen får jag se vad som händer. Skriver nog senare ikväll.

Ha det bra så länge /Lovisa

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin Widen

Vad fina naglarna blir.

2010-01-19 @ 21:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0