Dagens Outfit

Hejsan, första inlägget på några dagar, har ju varit i Stockholm. Köpte denna gråa tröja som jag har på mig på bilden under när jag var där. Jag köpte inget annat eftersom jag snart ska till Sthlm igen med Lovisa och Emma det blir nog mer shopping då.
Linne Gina Tricot
Leggins Ullared
Armband Glitter, Åhlens, Snö, Tyskland
Cardigan Zara
Halsband Guldfynd


Nej nu kurrar min mage, jag ska laga mat, hamburgare och stekta ägg om jag klarar det, vilket jag borde kunna eftersom jag har ett MVG i hemkunskap, hosthost jag borde inte ha det eftersom jag knappt kan laga makaroner. (A) Efter att jag har ätit tänkte jag lägga in bilder från skara.
Önska mig lycka till med matlagningen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0