långt inlägg

CHACHA bloggen! Hur mår ni idag mina älskade bloggläsare, jag mår braaa, Mmmmmmmm! Hihihihihi!
Nej så ska jag inte skriva jag börjar om.

Hejsan hoppas allt är bra med er, idag har jag vart med Matilda först en sväng på stan, köpte inget, duktigt tycker jag, sen åkte jag hem ett tag sen var jag med Emma, Amanda och Fanny en stund.
Nej nu borde jag sova, ska upp om fem timmar great! Kommer inte heller kunna blogga något imorgon, ska till skara med Lovisa och hennes familj, kulkul, men guud jag har ingen bikini med likadan underdel och överdel och jag vill inte gå med randig underdel o enfärgad överdel, usch nej, jag måste hitta min bikini!
Nej nu blev detta inlägget alldeles för långt, menmen, godnatt till er som orkade läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0