tidsfördriv

Senaste

Låt du hörde: Waka Waka

Film du såg: de 101 dalmatinerna hahaha töntvarning jag vet.

Mat du åt: skinksås o makaroner

Kram: kom inte ihåg

Kyss: ehm, en månad sen typ, säger nt vem.

Känslan: längtartillsimornkänslan :D

Resa: Tallin

Glädje: Kommer inte ihåg ;D

Dröm: Kom inte ihåg :o

Person du träffade: Emma :D

Personen du pratade i telefon med: Pappaa

Personen du fick sms av: Johannes

Gången du åt 7-eleven korv: det har jag aldrig ätit i hela mitt liv! :o

Gången du var utomhus: nyss :p

Gången hela din familj åt middag tillsammans: några dagar sen

Saken du köpte: Ett nagellack :D

Allmänt

Ska bli skoj: åka till västkusten imorgon

Ska inte bli skoj att: åka bil imorgon i flera timmar när det är 30 grader ute.


Sparar till: ingenting faktiskt

Pålägg som gäller: alltså det varierar 

Önskar att jag var bättre på: haha det är inte bara en sak, om jag skulle skriva ner allt här skulle detta inlägg bli väldigt långt

Dagens dryck: Vatten 

Vad saknar du: Lovisa :(

Tre band/artister: Carola, Per Gässle, Pernilla Wahgren, (sa inte att jag gillade dem, bara skrev nått random )

Vad har du gjort idag: vart vid djulö med emma!

Brukar du svära mycket: För mycket =(

Hur tidigt stiger du upp: Vid elva oftast 

På helgerna: Sommarlovet är en lååång helg!

Vad ska du göra ikväll: Soooooova!

Hur många timmar sover du per natt: typ beror på

Vem är snyggast i världen: ojojoj finns många

Vad är det för veckodag: Vad är det? :o Glömmer bort dagarna på sommarlovet men det är väl fredag?

Bästa saken som hände mig förra sommaren:  Gothia & Kreta

Favoritplagg i garderoben just nu: min blommiga klänninng eller jeansshortsen

Längd: 176

Vikt: vet inte riktigt

Byter gärna garderob med: Någon som är jäkligt rik och har riktigt bra stil

Byxa eller kjol: kjol!

Senast utlästa bok: ehm.... Jag vet inte riktigt! haha

Mitt rum kan beskrivas som: städat just nu :D

Mig själv med tre ord (just nu): jag är trött

Jag tränar: fotboll

Jag ville bli när jag var liten: veterinär :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0