en lista

Namn: Lovisa Widén
Piercingar: gills öronen?
Tatueringar: nej
Längd: 176,5
Skostorlek: 40
Hårfärg: blont
Är du kär i någon: nej
Önskar du att du bodde någon annanstans: ibland, katrineholm är så litet och så öde.
Tänker du på självmord: nej
Dricker du alkohol: njeej
Använder du droger: noooo
Röker du: eeuh nej.
Vilket shampoo använder du: olika 
Vilken parfym använder du: olika där med
Vad är du rädd för: äckliga gubbar, myror, getingar, mörker
Gillar du att tvätta: va? jag fattar inte frågan :(
Gillar du Berg-och-Dalbana: nej. Jag ÄLSKAR'T

SENASTE..
Film du hyrde: någon skräckfilm
Film du köpte: inte en aning
Låten du lyssnade på: david guetta - memories
Låten du hade på hjärnan: Lady gaga - Alejandro -.-
Personen du ringde: Johannes
Tv program du tittade på: vampire diaries ! <3
Personen du tänkte på: Lisa, för jag snacka med henne på msn

ANTAL..
Gånger du varit kär: vet inte, faktiskt
Gånger ditt hjärta brustit: några
Hjärtan brustit på grund av dig: ingen hoppas jag
Gånger ditt namn varit med i tidningen: har inte räknat,
Ärr du har på kroppen: några stycken

SENASTE..
Bok du läste: shoo bre
Personen du fick mail av: någon random
Personen du fick brev av: farmor
Personen du fick sms av: Jossan
Gången hela din familj åt middag tillsammans: häromdagen
Saken du köpte: candy (Y)
Vad har du gjort idag: sovit
Var det kul: nej
Hur tidigt stiger du upp: 11 typ
Gillar du att slåss: hah beror på
Vad ska du göra idag: maaaaatch
Är du seriös: nästan aldrig
Vad är du allergisk mot: inget ! :D
Var har du ont: ingen stans ;o
Använder du hårspray: ibladn
Kan du stå på händer: nja
Favorit serie: Vampire Diaries

Håkan Hellström eller The Ark: ingen
Bright eyes eller Lars Winnerbäck
: ingen
Salt eller socker: socker
Gillar du ketchup: nja, bara till vissa maträtter
Är du glad nu: nej, men inte ledsen heller
Var du glad igår: nja
Känner du nån som jobbar på sjukhus: mamma
Kan du sjunga: sjunga kan väl alla, men bra kanske jag inte kan sjunga :p
Mer värt än guld: vännerna
Spaghetti eller makaroner: spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: USA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0