Jag har tråkigt


Plocka fram mobilen och ta fram dina sms.
Bläddra ner 10 steg, och skriv ner sms:et.
Gör dt 11 gånger.
Ditt första sms bli som ett svar på den här frågan osv.


Frågor:
Va skulle du säga om din pojkvän va otrogen mot dig?
Bra <3
Vad säger du alltid till din bästa kompis?
åh vad jag är sugen
Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd?
4 nu ;)

Vilket sms blev du mest berörd av?

sjukt fin bild <3

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
haha vad får jag säga?
Vad skulle du säga om du vann 1 miljon?
Fest med släkten
Vilka ord skulle du säga till Gud, om du kände Honom?
Hej, gör du? <3
Vad vill du höra mest av allt?
Du behöver inte vara blyg!
Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?

Nja helt okej xD

Vilken är din mest romantiska replik?

bög ! xD
Vad skulle du säga om du blev bestulen?   '
haha (:
Det första du sa imorse var?
Jo jag är typ ute, men ändå......
Vad skulle du säga om en random kille kom och kysste dig på stan?
Okej, men vi kan nog hitta på något, är det okej om jag är med då? :P
Vilka var de första orden du sa?
korv? :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0