memories

5 dagar kvar till skolavslutning, 5 dagar kvar till SOMMARLOV, 5 dagar kvar i grundskolan, 5 dagar kvar på söder.
Det ska bli väldigt skönt med ett långt sommarlov jag har längtat hur mycket som helst, men det har gått för fort. Vart har vårterminen tagit vägen? Det känns som att det inte var länge sen våran förra klass splittrades och nu ska nya klassen splittras igen, ja klassen jag går i nu känns ny, för att det gått så fort. Jag kommer sakna söder och klassen. Efter tio år tillsammans med många ska vi splittras, den enda jag har kvar är Lovisa fast hon är ju viktigast så tur att vi ska gå i samma klass, annars skulle inte jag klara av gymnasiet!
Här kommer lite bilder från 2007-2010, ifrån högstadiet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0