Tidsfördriv

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Jadå
Vem pratade du med senast i telefon? Hm, Pappa tror jag
Första sporten du gick på? Gympa eller dans
Vilken färg har din jacka? Svart
Senaste piercingen? ingen
Har du varit utomlands? Ja :)

Vem såg du full senast? Vet inte.
Skulle du vilja dricka dig full nu? haha nej
Kan du vara på en fest utan att dricka? Ja, klart att jag kan.

Vem är din bäste vän? Lovisa och Lisa!
Har du sett din bästa vän gråta? Jaaa :/
Vem kan du berätta allt för? Lisa!
Vem vet allt om dig? ingen förutom jag själv.
Kan dina vänner lita på dig? Ja.

Vem kramade du senast? Kommer inte ihåg ^^
Vem kysste du senast? Hemliiiis (A)
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Vem har du en liten crush i? ;)
Haft känslor för någon som inte känt detsamma? Ja.
Vem älskar du? Familjen och vännerna!

Vem var det senast som fick dig att skratta? Lovisa, Matilda, Emma, Linnea, Johanna, Michaela och Sandra.
Vad står det i fjärde sms:et i din inkorg? Sant ju :o<3
Är ditt 10:e sms ifrån? Rasmus

Hur många kuddar sover du med? 2
Sovit i en annan säng? Ja.
Vem sov du med senast? min hund ;D
Vad gjorde du klockan 2 inatt? SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0