en lista

Ska snart till pappa, käka där sen ska jag va med kompis.

Bara för att jag har tråkigt nu så gör jag denna lista.


Namn: lovisa widén
Hårfärg: blond
Längd: 177.. ;o
Högerhänt/vänsterhänt: höger
Stjärntecken: lejon
Skostorlek: 39-40
Är dina föräldrar skilda: ah

FAVORIT
Sport: foootboll (yyyyy)
Helgdag: fredag!
Årstid: SOOOMMAR! <3

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär: ja
Blivit dissad: ja

Skolkat: nja
Sovit utomhus: Ja
Sett en död människa: mm.. :/
Använt droger:
nej, & kommer aldrig göra ! 
Retats: hhah ja det är skitkul ;D

THIS OR THAT
Cider/öl: cider
Pepsi/cola: cola
Kärlek/sex: kärlek :D
Jordgubbar/blåbär: jordgubbar <3
Kött/veg: jag är inte vegitarian så kött
Tv/film: film

Gitarr/trummor: gitarr!
Adidas/nike: eeeehhm, båda men tar nog adidas.


SENASTE DU
Skrattade: typ nyss :P
Grät: nån vecka sen
Filmen du såg: någon wallanderfilm
Drog ett skämt: typ igår :p
Sjöng en sång: sjunger nuuuuuuuu, (A)


HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN
Druckit alkohol: nope :)
Tagit droger: absolut inte
Kysst någon: ja (A)
Sovit tillsammans med någon av det motsatta könet: nejj
Sovit bredvid någon av samma kön: jau :P

Haft sex med någon: nej
Badat utomhus: nope
Bakat: Kladdkaka <3
vilja dö: nej!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0