torsdagsmys

Sitter här i en stol, så nu vet ni det.
Nej men seriöst nu, idag var det världens onödigaste skoldag, vi kollade på film direkt på morgonen, den var en svartvit faktafilm som var fyra timmar! Lite långt kanske, dessutom var det obekväma stolar så jag fick jätteont i rumpan! :o
Efter skolan som var klockan tolv slutade vi, då åkte jag hem och lade mig i solstolen med skön musik och så låg jag och stekte i flera timmar, jag hoppas det blir fint väder imorgon med så jag kan göra samma sak då!
Nej nu ska jag inte sitta här och skriva världens längsta inlägg för då orkar ingen läsa.
Istället ska jag gå och lägga mig. Godnatt alla bloggläsare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0