Bli fräsh

Jag måste bara slänga in ett tips denna torsdagskväll på en hudlotien som jag älskar!
Den är verkligen underbar, man blir mjuk i hyn direkt och känner sig jättefräsh. Fungerar bra i som ansiktskräm, handkräm och så brukar jag smörja på den på torra fläckar. Den räcker hur länge som helst och kostar 30-60 kronor bara. Verkligen prisvärd !


Nivea Creme

När jag ändå är inne på ämnet hudlotion och sånt kan jag ge er tips på en body butter till som jag brukar använda ibland. Jag vet inte om man blir så mycket lenare och mjukare i huden men den luktar himmelskt.
Dock inte den jag har på bilden den jag har finns på Ö&B under femtiolappen, men denna luktar likadant ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0