02:13

- Jag är väldigt lång, 176, skulle inte tacka nej till att vara några centimeter kortare.
- Jag har svårt för att snacka med nytt folk
- Jag vill inte bli äldre
- Jag tycker bensin luktar sjukt gott
- Jag gråter typ alltid till sorgliga filmer
- Jag är en sportnörd har gått i typ 13 sporter.
- Choklad är det bästa som finns typ
- Jag älskar att åka skidor på vintern
- Jag heter Margareta i andranamn
- Mitt turnummer är 3
- Jag skulle inte kunna gå osminkad till skolan
- Jag kan verkligen inte sjunga
- Någon gång under mitt liv så ska jag åka till USA
- Om jag skulle blivit en kille så skulle jag hetat Filip
- Jag skulle inte klara mig utan mina hundar
- Jag vill skaffa navelpiercing
- Mina två bästa vänner är Lovisa och Lisa
- Den äckligaste ätbara saken är vitlök!
- Jag kollar nästan aldrig på TV, min TV står mest och dammar.
- Just nu är jag trött så ska sova nu.

Kommentarer
Postat av: random

hahah fail, 177 faktiskt man kan inte krympa förräns man börjar få rynkor och börjar bli gammal,

2010-10-02 @ 18:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0