Dag 14 - Det läskigaste jag har varit med om.

När jag var i Göteborg i somras så hade vi varit ute lite extra länge. Sen när vi kom tillbaka till vandrarhemmet tog vi en dusch i det gemensamma duschrummet kl 3 typ på natten. Sen efter det så skulle vi gå och hämta läsk i det gemensamma köket somvi ställt i kylen. Sen när vi är där inne och fixar glas o sånt så tittar jag ut i korridoren av slump. Då kommer det en gubbe vingligt gående i korridoren, när han ser att jag ser han smyger han sig bakom en pelare. Det fanns pelare vid varje dörr intill rummen. Sen tänkte jag inte så mkt mer på det men sen när vi ska gå tillbaka till rummet så har han smygit sig fram till pelaren närmast oss. Jag kände att det var något fel med honom och att han inte bodde på vandrarhemmet att han smygit sig in. Sen när vi kom till vårt rum såg vi att han började gå mot oss så vi typ springer in panikslagna in i rummet och några minuter senare knackar det på dörren. Sen hörs det inget på ungefärfem minuter då det knackar igen. Asså usch det var det vidrigaste jag har varit med om. Vi typ satt knäpptysta inne på rummet och låtsades sova, vi höll även i mobilerna med 112 inslaget. Men vi ringde aldrig. Men det blev ingen sömn den natten inte. Hela natten hade varit ett helvete innan, det fanns ingen buss som gick till vandrarhemmet vi var alltså tvungna att gå över en mil sen när vi kom till vandrarhemmet typ "jagade" en bil oss med spanjorer, och liksom från bussstationen till vandrarhemmet var det 100 meter.
Oj vilket långt inlägg detta blev. Men jag blir typ helt upprörd när jag skriver om det, och nu efter detta blir jag rädd jättelätt när jag är ensam hemma och så, skiträdd att ngn ska knacka på fönstret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0