Efterlängtade fredagen är äntligen här!

Fredag, fredag, fredag, vill bara skrika ut det tusen gånger om, så glad är jag för att det är fredag. Har ärligt talat haft en förjäklig vecka med alldeles för mycket plugg. Nästa vecka blir likadan men det ska jag skita i nu. Igår hde jag engelskanationellt muntligt, min svagaste sida och idag hade jag matte nationellt B prov i 4 timmar.
Kvällen kommer tillbringas med familjen och med familjen Oinonen som kommer hit, det blir god mat och att sitta framför idolfinalen och bara ha mysigt. Annars ska jag bara slappa hela helgen, gud så skönt.


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin Widen

Mys nu hela helgen gumman <3

2011-12-09 @ 17:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0