Skitdag

Asså ååh vilken dålig start på denna vecka, en helvetes dag ärligt talat. Vaknar med världens huvudverk och så regnar det ute, cyklar till skolan i regn för att jag inte hann med bussen och sen höll jag på o halka på cykeln o ramla 3 gånger, har engelska och det går skit, sen fick jag reda på att man inte kan läsa både Matte C och foto B, blir så himla sur. Man borde få läsa de kurserna man vill. Jag vill liksom välja matte C för att de ger meriter men vill ju även välja foto B, det var ju liksom därför jag valde media. Åhh ångrar att jag valde media, fan. Sam och natur får läsa precis vad de vill. Får väl skita i Matte C och läsa engelska C istället. Good luck säger jag bara jag som knappt klarar av Engelska A. Nej nu ska inte detta bli värsta uppsatsen. Nu måste jag plugga alla miljoner saker också. Orkar inte. Har mensverk. Vill sova och så äre fysträning ikväll också. Orkar ingenting seriöst. Fasen vad skönt det ska bli med jullov om en vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0