I skolan

Sitter här med "L" och väntar på att "E" och "M" ska bli klara med en intervju, jag ville inte vara med, liksom jag blir intervjuad varje dag och vill inte att de ska hitta på något skit om mig liksom de skriver ju massor om mig i tidningen. Men iallafall nyss körde min klass zamba på idrotten. Men nu ska jag och "L" kila iväg och äta eller juste. Jag ska inte äta för jag tog reda på att det var 100 kalorier i maten och jag vill inte bli tjock. Så jag får äta min barnmat när jag kommer hem istället. ;) Det är ju bara 75 kalorier i en burk :) Ikväll ska jag vara med "L". Ni som undrar varför jag inte vill nämna hennes namn är för jag vill liksom inte att alla ska få reda på vilka jag hänger med. Senare ska jag på träning med min personliga tränare. Hejdåå alla bloggläsare ! ;)
Ungefär såhär skulle detta inlägg se ut om jag var Kissie! Vilken tur att ni inte behöver stå ut av sådanna inlägg hela tiden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0