2011 here we come

2011, nytt år, nya möjligheter. Jag känner på mig att detta kommer bli ett väldigt bra år, det var iallafall ett år som hade en bra start :)

Nyår tillbringades med Lovisa, Emma och Johanna.
Det började med att vi gjorde tacos hemma hos mig, sen drog vi ut och checkade runt lite och smällde lite smällare, senare åt vi efterätt och gick hem till Johanna, Vi sjöng lite singstar där och sånt, sen gick vi hem till mig igen och laddade inför årsskiftet, när klockan var 12 gick vi ut igen och kom hem vid två någon gång. Då kolla vi film och sen slocknade vi nästan alla tre i soffan vid sextiden.

Tack för en rolig kväll/natt/morgon tjejer ! :)









Kommentarer
Postat av: johannaa

Taaaack själv, hihi!:D

2011-01-03 @ 11:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0