Dag 10 - En dålig vana

Den sämsta vanan jag har är att jag äter typ godis eller nått, sen när jag ätit klart och inte alls är sugen längre bestämmer jag för mig själv att jag inte ska äta godis något mer samma vecka, men dagen efter är jag lika sugen igen och äter förstårr godis igen. Men jag har trappat ner på det nu. En annan dålig vana är väl att om jag städar mitt rum är det lika stökigt dagen efter. En annan ovana är att alltid när klockan är typ 12:12, 00:00 eller 23:23 typ så slår jag i väggen eller typ pussar på fingertopparna. Jag kan även ibland fortfarande undvika att gå på A-brunnar, det gjorde jag och mina kompisar nämligen inte när vi var mindre, och den vanan sitter kvar i bakhuvudet på mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0