Dag 13 - En plats jag vill besöka och varför?

En plats som jag vill åka till någon gång i livet är USA. Det är verkligen en sak som jag ska göra innan jag dör. Typ åka med några kompisar och vara borta i en månad eller nått. Först typ shoppa i New York och bara vara där och chilla, sen typ de två sista veckorna åka till Florida och sola och bada i Miami och såklart gå på disneyworld. Gud vad underbart det vore! Jag vill åka dit för att det verkar helnice. Jag tycker Stockholm har mycket shopping, fatta då att åka till New York. Alla saker jag skulle köpa skulle inte få rum i resväskan iallafall. Florida vill jag åka till eftersom det är så himla underbara strander och turkost vatten, det är så himla fint!


Tumblr_lhpicakaqp1qbrwyjo1_500_large
Tumblr_lfuhm9fnpn1qdvmwxo1_500_large



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0