Dag 18 & 19

Något jag älskar
Finns mycket saker jag älskar. Blandannat min säng som är hur skön som helst och som jag skulle kunna tillbringa hela dagarna i om jag hade kunnat. Jag älskar även sommaren och musik, inte att spela musik eller så men bara att lyssna på musik, ni fattar. Något jag älskar också är typ liseberg och grönalund, alltså karuseller, typ bergodalbanor. Känslan av att sitta påväg upp för en bergodalbana är underbar! Sen älskar jag is, haha jag vet det låter konstigt men det bästa som finns är att sitta och knapra i sig is. Me love!

Något jag hatar
Falska människor! Sen hatar jag vitlök, jag typ spyr när jag äter det. Usch! Men det jag hatar mest just nu är mitt hår! Det är så slitet och det går av och blir aldrig längre. Jag vill ha tillbaka håret jag hade förra året, men icke sa nicke. Jag säger er bara en sak, TUNNA INTE UR HÅRET!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0