Dag 3 - Vilka killar faller jag för

Det är svårt att säga eftersom man alltid faller för olika men snälla, omtänksamma killar som man kan lita på. Han ska även ha humor och vara glad. Man ska även ha kul ihop med honom. Han ska vara lätt att prata med allt om och han ska inte skämmas över mig.
Jag kan inte säga att jag inte bryr mig om utseendet för det gör jag, utsidan ger ju faktiskt insidan en chans. Brunhåriga eller mörkblonda killar med blåa ögon faller jag för. Killen ska vara lång och ha ganska vältränad kropp. Snygg klädstil och snyggt hår. Sen även något som jag tycker är väldigt sött är ett fint leende och skrattgropar :) Men insidan är trots allt viktigast!

Nu vet ni killar! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0