Dag 4 - Min bästa vän

Min bästa vän heter Lovisa Karlkvist. Vi har gått i samma klass sedan 6-års och det var ju egentligen då vi lärde känna varandra, men jag kan erkänna att jag inte alls gillade henne då, tyckte hon var en irriterande liten unge, men sen började vi umgås i tvåan-trean lite och det var i 7-an som vi började umgås hela tiden, och sen dess har vi varit varje dag i skolan och även mycket på fritiden. Jag oberäkligt många minnen med dig. 
Utan dig skulle skolan suga, ellern inte bara skolan utan hela mitt liv! Du gör min dag rolig och utan dig skulle jag inte klara mig, så tomt det skulle vara. Trots att vi bråkar då och då så blir vi alltid sams, vi är som syskon, right? Trots att du är hur knäpp och blond som helst så älskar jag dig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0