Marslista

Tänkte att jag kör en sån här töntlista denna månad. Då har jag iallafall något att blogga om varje dag ;)
dag 01- 10 faktan om mig + en bild 
dag 02- Min familj
dag 03- Typ av killar jag faller för
dag 04- Min bästa kompis
dag 05- Vad jag åt idag
dag 06- Min första kyss
dag 07- Mitt drömyrke
dag 08- Ett ögonblick
dag 09- Min bästa födelsedag
dag 10- En dålig vana
dag 11- Detta får mig att må bättre
dag 12- Detta får mig att gråta
dag 13- En plats jag vill besöka och varför
dag 14- Mina rädslor
dag 15- Mitt drömbröllop
dag 16- Jag för länge sedan
dag 17- Mina betyg
dag 18- Något jag Älskar
dag 19- Något jag hatar
dag 20- I min handväska
dag 21- Min favorithögtid.
dag 22- Det hade jag på mig idag
dag 23- Min första pojk/flickvän
dag 24- En betydelsefull bild
dag 25- det bästa med mig o mitt utseénde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0