Två flugor i en smäll

Jag har inte haft tid att blogga, så nu blir det två dagar i ett inlägg.

Dag 7 - Mitt drömyrke
Om man verkligen får drömma så är mitt drömyrke att vara en stor känd naturfotograf. En sån känd fotograf att man får jättemycket pengar för varjebild, även fast bilden inte ens är fin. Men det kommer aldrig hända. Jag har ärligt talat inte en aning om vad jag vill bli om jag inte blir fotograf men någonting med media ska finnas i min karriär, antagligen som ett heltidsjobb eller annars som ett extrajobb, kanske ha en liten studio där man fotar nära och kära och sedan säljer bilderna. Sen även ha en hemsida där mina bilder finns att köpa.

Dag 8 - Ett ögonblick
Ett otroligt minnesvärt ögonblick är gothiainvigningen 2009. Man var där med sitt lag och sina vänner, runtomkring en satt det över 50000 människor från alla världens länder, man skrek och sjöng med. Allting kändes perfekt, allt var så maffigt. Man var så otroligt glad och man hade en hel vecka att se iframemot på gothia. En vecka med matcher, liseberg, discon, killar, ja allt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0