Dag 3 - Fem bilder som gör mig glad.

Svårt att välja fem bilder när man har säkert tiotusen betydelsefulla bilder, men ah måste jag välja så..
Från Gothia 2009 då man var där med laget, bilden är verklig fylld med glädje, och Gothia är verkligen ett minne för livet.
Från en dag då jag Lovisa och Lisa var iväg och shoppade för första gången själva i en större stad, tror bilden är från 07. Så små!
Så mycket sommar, sommaren gör mig glad, vill ha sommar hela tiden. Är dessutom utomlands på bilden. Brun, solblekt hår, solbrillorna på, en blommig klänning, blått hav och en lång sandstrand. Finns inget bättre.
Bilden är från Gothia 2011 då jag Emma och Lovisa var där, så jäkla kul vi hade, galet asså! Vill bara stå där nu och ha hela veckan framför sig. Så sjukt mycket jag saknar det.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åhh.. Shiit var det verkligen så länge sen? Minnen alltså. Saknar dig!

2011-11-23 @ 21:26:09
URL: http://tankebubblan.webblogg.se/
Postat av: Lovisa Widen

det kanske var 2008 jag vet inte, fina minnen iaf <3

2011-11-23 @ 22:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0