Dag 4 - Vilka killar faller jag för

Asså många säger att utsidan inte betyder och blablabla, men det gör ju faktiskt det, det är ju ändå oftast utseendet som man först faller för. Utsidan ger insidan en chans som man kan säga. Men om jag snackar utsidan nudå så är typ brunhåriga eller mörkblonda killar snyggt, gärna lite solbränd kropp. Sen älskar jag typ knallblåa öon. Jag föredrar även vältränade och långa killar. Klädstilen och hårfrisyren har också stor betydelse. Sen skrattgropar och ett fint leende är ett stort plus. Nu låter det som att jag har värsta kraven för en kille men det har jag ju givetvist inte, killar utan detta kan ju också vara snygga såklart och insidan är ju trots viktigast. Det som är viktigt på personligheten är ju att killen är ärlig, omtänksam och har bra humor. Man ska ju kunna prata om allt med personen också. Sen killar som kan sjunga, spelar gitarr och spelar fotboll/hockey/handboll eller nått är ju också ett plus i kanten. :)
Bjuder på några riktiga hunkar! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0