Diss till H&Ms versace kollektion.

H&M har typ gästdesigners så de säljer kläder från versace nu. Det är skitdyra kläder som dessutom är riktigt fula. Förlåt om någon tycker att de är fina och har beställt en men jag säger bara min åsikt. Jag skulle aldrig sätta på mig sånna här klänningar. De kanske är finare på, men nej usch, för mycket färger och mönster. Too much helt enkelt. De kanske skulle va fina på de som bor i Thailand eller Hawaii där många gillar mycket färger och lite annorlunda kläder men inte här i Sverige på vintern dessutom. Men det kanske skulle vara en fin nypårsklänning? :) Nej en stor diss till dessa kläder. Alla dessa klänningar kostar runt tusenlappen eller mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0