tänkte köra på en sån här lista igen.

dag 1. Tio faktan om mig själv.
dag 2. En nytagen bild.
dag 3. Fem bilder som gör mig glad.
dag 4. Vilka killar faller jag för.
dag 5. Tre webbsidor som jag ofta är inne på.
dag 6. Min första kyss.
dag 7. Någon jag saknar.
dag 8. Två saker jag längtar efter.
dag 9. Fem bilder från ett minne 2010.
dag 10. Två saker jag inte skulle klara mig utan.
dag 11. Tre bilder som är från när jag var liten.
dag 12. Tio saker jag gillar att göra.
dag 13. En sak jag önskar jag fick uppleva igen.
dag 14. Det läskigaste jag har varit med om.
dag 15. Vad jag ska ha för nyårslöfte nästa nyår.
dag 16. En bild på mig själv som är ett år gammal.
dag 17. Tre nytaga bilder på mig själv.
dag18. En bild som inte är tagen i staden jag bor.
dag 19. Min bästa födelsedag.
dag 20. Tre filmer jag sett och gillat.
dag 21. Mina rädslor.
dag 22. En sång som jag aldrig tröttnar på.
dag 23. Min favorithögtid.
dag 24. En bild på mig och en kompis som badar.
dag 25. Någonting som jag vill göra just i denna sekund.
dag 26. Någonting jag saknar väldigt mycket.
dag 27. En bild på mig och ett syskon.
dag 28. En bild som betyder.
dag 29. Bilder på mitt rum.
dag 30. En bild på min outfit.
dag 31. Ett bra beslut jag tagit
dag 32. En film som jag medverkar.
hihi när listan är klar är det typ jullov! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0