Praktikant nästa ;)

Sitter i sängen och blir avundsjuk på alla som lägger upp klassfoton på facebook, jag vill också ha skolfotot! Varför har inte jag fått det?!?! Aja idag var det iallafall sista dagen i skolan på fyra veckor. Vi har nämligen praktik i tre veckor och efter det blir det höstlov. Jag ska praktisera på Succé en tidning, vi ska typ göra två sidor till den tidningen eller nått sånt, det kan nog bli kul tror jag. :) Ikväll ska jag hitta på något med Lovisa och eventuellt med Johanna och Emma också om någon av de vill svara på sms! Juste fick VG på matteprovet, så himla glad! :) Nej nu ska jag nog ta en liten powernap och njuta av att det är fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0