seg uppdatering

Idag var det skola i någon timme sedan drog jag och Lovisa ner på stan och köpte tågbiljetter och då när man gick ut och kände lukten av maaat blev vi så jäla hungriga att vi gick och käkade på hot&mix Gott!
Sen åkte jag hem och sedan blev det powerwalk med mamma och mormor och alla hundar, trevligt.
I helgen har jag inte uppdaterat något. I fredags kväll var jag ute och käkade med Emma, Johanna och Linnea. Har märkt att jag äter ute mycket, inte bra! Dyrt som attan nu närjag inte har något jobb längre. Men efter att vi hade ätit drog vi och hyrde film och sen åkte vi hem till Linnea och tittade idol och två filmer, riktigt trevligt asså!
I lördags blev det lagfest, och ah imorgon ska jag och Lovisa åka till lindköping med praktiken och intervjua Alex om hans handbollskarriär ;)
En bild från innan lagfesten! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0