slut på praktiken

Nu är det slut på praktikveckorna, dessa tre veckor har gått sjukt fort, ush nu är det tillbaka till gamla vanliga lektioner, läxor, prov osv, om några veckor är det även nationelltprov i engelska vilket jag vet kommer gå värdelöst!
Men först väntar en hel veckas höstlov, skönt! Ikväll kommer några tjejer hit och äter lite mat o kollar idol o några skräckisar eller nått. Hoppas alla får ett bra höstlov.
Jag har säkert nämtatt jag praktiserade på succé, en tidning. Så vi har fått gjort tre sidor till succé och jag har gjort två artiklar.  Så här blev resultatet:
Halloween, artikeln är med i oktobernummret.


Sverigecupen, kommer publiceras i decembernummret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0