seg söndag

Ojojoj seg dag, vaknade typ 9 gick upp, gick och la mig igen och vaknade tolv satt på mig kläder, åt frukost och åkte med mamma och handlade en veckorevyn till morgondagens bilresa, sedan övningkörde jag även lite, för första gången på väg! Dock en otrafikerad väg, mötte inte en enda bil, men man måste börja lätt, körde iallafall 55 hihih OMG! :D  Okej inte alls snabbt haha... Nu sitter liggerjag här framför datorn och dricker te, spillde precis ut te i min säng, MYSIGT! Ska iallafall bädda rent nu och städa bomnedslaget, mitt så kallade rum. Sen ska jag även packa min väska för imorn åker jag, mamma, mormor, moster och kusinen Rebecca till Ullared och shoppar galet. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0