Sammanfattning av 2011

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

- Ja det klart.

Höll du några av dina nyårslöften?
- Ehmm, kommer inte ihåg dem men om jag hade några så antar jag att jag inte höll dem ;)

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
-
nej

Vilka länder besökte du?
-
Turkeeeey!

Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012?
- ja, finns väl alltid saker man saknar.

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
- 17-23 juli, gothia med de bästa tjejerna.

Det bästa beslutet du tagit år 2011?
- Bytt fotbollslag till värmbol.

Största misstaget?
- Jag vet inte just nu, men mycket skitsaker.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
- Jau.

Bästa köpet?
- Iphone <3

Vad spenderade du mest pengar på?
- Kläder, smink, godis, cheeseburgare. Haha.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
- ja det klart, vännerna tillexempel :)

Vilka sång/er kommer alltid att påminna dig om 2011?
- give me everything tonight, coconut tree, Danza kudoro, what a word, levels, born this way, only girl in the world och såklart FEST HOS MANGE.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- både och, men var så jävla mycket gladare vissa stunder, så jo jag var nog gladare.

Vad önskar du att du gjort mer?
- Njutit av sommarlovet.

Vad önskar du att du gjort mindre?
- Sovit, suttit vid datorn.

Hur tillbringade du julen?
- Med släkten hos mormor på julafton, sen med kusinerna och släkten på pappas sida i Stockholm på juldagen.

Blev du kär i år?
- Asså jag vet inte, kanske.

Favoritprogram på TV?
- Vampire Diaries, one tree hill, Idol.

Bästa boken du läste i år?
- David Copperfield lätt. Eller?!?!? NEJ, verkligen inte. Läste inte så många.

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
- IPHONE!

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
- först så jobbade jag sen firade jag med släkten.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
- ja.

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
- Levt livet, fotbollen, kompisar, chillat galet.

Hur vill du 2012 ska bli? - Ärligt talat, exakt som detta året typ. Nej men en utlandsresa, åka iväg ngnstans med kompisarna. Jag hoppas på att jag och de nära mig får vara lyckliga och att jag inte förlorar någon som står mig nära. En pojkvän skulle inte sitta fel heller :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0